loading...
کلیپهای ایت احمد نژاد
rasool بازدید : 2421 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (10)

دانلود آلبوم (شماره 31) آیت احمدنژاد - 2011

نظر دوستون mehdi ilami
سلام داش
پست جدیدی قرار نیست بزاری این روزا ؟؟؟؟
اگه نبست اهنگای درخواستی بزار مقه دفعه قبل
اهنگی که سال 89 بوده فک کنم با تصویر برداری اسماعیل نوری
البته نمیدونن کجا بوده که خوندن ولی تصویریش بود
اسم اهنگ
آمین بیو مرو جافیه جاف له جیوانرو ........
اگه داشتی اونم بزار دمت گرم 

اگه درست گذاشته باشم

 

 

 

 

در حال اپلود

 


   لینکهای دانلود :     

           دانلود کل البوم به صورت mp3سرور uploadboy    - سرور trainbit  

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mehdi ilami در تاریخ 1394/09/27 و 18:58 دقیقه ارسال شده است

بهترین سایت همینه
هم بروزه هم لینکای دانلودش عالیه هم هر اهنگیو ک درخواست میدیم مدیر خوبش میزارخ بعد از چند روز
به قول شما فقط تنها مشکل این سایت همون اپلود نکردن یکسری از کلیپای تصویریه که بعلت تبلیغ زیاد یا رقص یا چیزی دیگه روی سایت قرار نمیده
مردم ک مشکلی با تبلیغ یا کیفیت تصویرش ندارن
بالاخره تصویر بردارا هم زحمت کشیدن فیلم گرفتن ولی خداییش حیفه اینارو اپلود نکنی
مثه همون کلیپای بروجرد که گفتی تبلیغ داره کیفیتشم پایینه
اپلود کن داداش دمت گرم کارت بیسته
پاسخ : سلام در این سایت قصد تبلیغ گروه خاصی نداریم بله درست زحمت کشیدن فیلم گرفتن اما کار استانداردی تحویل بازار ندادن

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/09/27 و 11:21 دقیقه ارسال شده است

سلام .بازهم مزاحم شدم ولی از شما مدیر سایت یه در خواست داشتم . می خواستم بگم که میشه یه سایت معتبر به من بدی تا تمام آهنگ های تصویری که شما آنرا آپلود نمی کنید دانلود کنم. منظورم ازآ هنگ های که شما آپلود نمی کنید آهنگ هایی است که تبلیغات دارند.به عنوان مثال من از طریق چه سایتی باید آهنگ های تصویری آیت در مهر ماه ۹۴ را دانلود کنم.
پاسخ : سلام دوست من همچین سایتی رو سراغ ندارم

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/09/26 و 22:35 دقیقه ارسال شده است

لطفا از اهنگ های آذر ماه خبری بده .چی شد دیگه البوم آذر نیومد آذر ماه هم دیگه تموم شد ولی یعنی آیت تو ماه آذر عروسی نرفته. مگه داریم؟مگه میشه؟
پاسخ : سلام فعلا چیزی به دستمان نرسیده

این نظر توسط mostafa در تاریخ 1394/09/24 و 18:58 دقیقه ارسال شده است

لطفا تصویریش هم زودتر بذارید مرسی....

این نظر توسط mehdi ilami در تاریخ 1394/09/24 و 2:41 دقیقه ارسال شده است

داش تصویری هاشو هم میزاری؟؟؟؟؟؟
پاسخ : بله

این نظر توسط arash در تاریخ 1394/09/20 و 15:53 دقیقه ارسال شده است

سلام خیلی وقته دنبال یه البوم که ایت با مهدی علیزاده سال 84 خونده و علیرضا ویسی و دیاکو نوازنده هستن میگردم ولی تو سایتتون پیدا نکردم فقط دو تاشو تو اپارات پیدا کردم ولی پنج شیشتا اهنگه اگه میشه پیدا کنید بزارید با تشکر.
پاسخ : بله اما فعلا نمیشه

این نظر توسط mehdi ilami در تاریخ 1394/09/19 و 19:49 دقیقه ارسال شده است

سلام چرا البوم های قدیمی که قبلا گذاشتین اومدن صفحه اول ؟؟؟؟؟
پاسخ : لینک دانلود خراب بود دارن درست میشه تا چند روز اینده سایت مشکل داره

این نظر توسط mehdi ilami در تاریخ 1394/09/17 و 20:27 دقیقه ارسال شده است

داش اپلود این کلیپا چند روز طول میکشه؟؟؟؟
پاسخ : تا فردا mp3 ها قرار میگیره

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/09/17 و 11:52 دقیقه ارسال شده است

واقعا خنده داره من تا به حال پنج تا پیام دادم ولی شما با بی احترامی حذفش می کنید نمیدونم دلیلش چیه ها ولی فکر کنم دیگه سایتتون خرابه یا بدتون از اسم من میاد ولی به هر حال دیگه دارین منو ناراحت می کنید.واقعا تعجب داره که جواب پیام منو ندید اونم من که خواب و خوراکم اهنگ های آیت است ، ولی با هر چه که به من بی احترامی بشه ولی من تنها خواننده ام آیت است . بازم میگه آیت ، آیت آیت . والسلام نامه تمام
پاسخ : سلام نظر قبلی به اسم علی پیدا نکردم که ببیبنم درخواست چه بوده که انقر شاکی هستی لطفا یک بار دیگه درخواست تو بگو تا رسیدگی بشه

این نظر توسط mehdi ilami در تاریخ 1394/09/16 و 18:14 دقیقه ارسال شده است

داش رسول دمت گرم اره خودشه
چند بخش تصویریه داش دمت گرم فداتتتتتتتتتتتت


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 1041
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1643
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 570
  • بازدید ماه : 1,933
  • بازدید سال : 13,162
  • بازدید کلی : 1,129,343
  • کدهای اختصاصی
    ایت احمد نژاد-اهنگ کردی-ایت احمد نژاد2014-اهنگ کردی شاد- Ayat Ahmad Nejad دانلود آیت احمد نژاد-دانلود اهنگ ایت احمد نژاد