loading...
کلیپهای ایت احمد نژاد
rasool بازدید : 1855 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (5)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مسعود در تاریخ 1395/01/19 و 19:19 دقیقه ارسال شده است

داداش کجا بودی تورو خدا سایت رو خراب نکن منتظر آلبوم های جدید تری هستیم مرسی ایشااله همیشه سلامت باشی
پاسخ : سلام دوست من چشم

این نظر توسط nima در تاریخ 1395/01/19 و 12:44 دقیقه ارسال شده است

سلام آیت ی البوم جدید تر از اینم داده...اسمش نوروز.....خیلی خفنه..من دارمش .چرا شما نمیزارید داخل سایت؟راستی ممنون از زحمات قبلی
پاسخ : بزودی قرار میگیره

این نظر توسط lakestan در تاریخ 1395/01/18 و 0:33 دقیقه ارسال شده است

ایشالا همیشه آپدیت بیبینیمت.
ممنون از پست جدید.بعد از مدتها شوکه شدیم.مرسی از سوپرایزت
پاسخ : سلام دوست من بابت اپدیت نشدن سایت عذر خواهی میکنم

این نظر توسط mehdi ilami در تاریخ 1395/01/17 و 0:02 دقیقه ارسال شده است

سلام سال نوتون مبارک
بابت پست جدیدی که بعد از یه مدت طولانی گزاشتین خیلی ممنونیم
فقط اگه میشه سایتتون مثه پارسال همیشه اپدیت باشه چون قبلا تا هر البومی به بازار میومد سریع اینجا میزاشتینو میتونستیم دانلود کنیم اما الان هر شب سر میزنیم اما باز خبری نیست واسه ما که دسترسی به استدیو نداریم خیلی سخته که این کلیپارو پیدا کنیم فقط میتونیم از اینجا دانلود کنیم
بازم مرسی بابت پست جدید و زحمات مدیر عزیز سایت آیت موزیک
پاسخ : سلام دوست من امیدوارم که بتونم مثل قبل در خدمتتون باشم

این نظر توسط younes-ahmadi در تاریخ 1395/01/16 و 23:59 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا علی تشکر می کنم از شما که البوم جدید گذاشتید تو سایت امیداوارم همیشه این سایت به روز باشه انشالله همبشه موفق و سربلند باشید
پاسخ : سلام دوست من انشالله بتونیم به روز باشیم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 1041
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1643
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 522
  • بازدید ماه : 1,885
  • بازدید سال : 13,114
  • بازدید کلی : 1,129,295
  • کدهای اختصاصی
    ایت احمد نژاد-اهنگ کردی-ایت احمد نژاد2014-اهنگ کردی شاد- Ayat Ahmad Nejad دانلود آیت احمد نژاد-دانلود اهنگ ایت احمد نژاد